Montag, 16. Februar 2015

Punktig

Einen wunderschönen Rosenmontagmorgen euch allen! Heute ist bei uns so ziemlich der einzige Tag, an dem ein wenig Faschingsstimmung aufkommt, hier feiert man ja nicht so wild. Naja, die Kinder sind jedenfalls bunt bemalt und verkleidet in Schule und Kita angekommen und feiern jetzt hoffentlich schön.

Auf meiner Karte ist immerhin ein bisschen konfettiähnliches Papier ;)


Der Sketch der Karte ist diesmal von CAS - Colours and Sketches, und inspiriert hat mich das hier:


Das Bild ist diese Woche Thema bei Just Add Ink.

Feiert noch schön ;)
Biggi

Kommentare:

  1. You captured so many of the elements from the inspiration picture in this very cute card Biggi! Love your sentiment - cookies and milk do belong together! Thanks for joining us at Just Add Ink this week.

    AntwortenLöschen
  2. Hallo Biggi!

    Ja, hier wird auch nicht so wild gefeiert und meine Kids sind leider aus dem Kostümalter raus, das findet ich schade. Die Zeit ging so schnell rum. Darum freue ich mich umso mehr über ein bisschen Faschingsfeeling- das bringst Du rüber! Eine schöne Karte!

    Liebe Grüße schickt Dir Ellen

    AntwortenLöschen
  3. Fantastic job combining both challenges into one adorable card! I like how you've turned the sketch on its side. Thanks so much for playing along with us this week at CC&S! :)

    AntwortenLöschen
  4. What a fun little image and sentiment! Your card is a fresh take on the inspiration photo at Just Add Ink this week.

    Trish
    JAI Design Team

    AntwortenLöschen
  5. Yum! This is a really cute little card Biggi - love the spots, hearts and that gorgeous sentiment. Thanks for joining the inspiration challenge fun at Just Add Ink this week. x

    AntwortenLöschen
  6. Oh-so-cute! Love the layout you have used, Biggi; and the image and sentiment are adorable. Thanks for playing along with us at Just Add Ink this week!

    AntwortenLöschen
  7. What a colourful interpretation of our sketch! Thanks for joining us again at CC&S this week Biggi. Stef x

    AntwortenLöschen
  8. This is just so cute and I love the combination of aqua and pink. Thanks for sharing at CC&S.

    AntwortenLöschen
  9. This is just too adorable! Mmmm...yum milk and cookies! Louise - Just Add Ink DT xo

    AntwortenLöschen
  10. Oh such a cute card! I love your layout and your cookies, milk and hearts are just adorable! Thanks for joining us at Just Add Ink :-)

    AntwortenLöschen

Ich freue mich sehr über einen Kommentar von dir!